我想大家都知道今天發生了什麼事了吧﹖yeah it's all about lehman and merril.

it's scary...it's shocking...it's unbelievable....

話說我在aig實習的時候他們一股要72塊呢...現在﹖五塊﹗

唯一值得感謝的是我還有工作。而且我公司很怕我會走。

i dun want to talk anymore about this.  there are a lot of insider news going on now...but i'd rather not talk about it....

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    wanderingsoul 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()